fredag 19 september 2008

Helgdags

Så är det då äntligen den efterlängtade fredagen igen. Och vet ni, jag såg en solglimt när jag åkte till jobbet i morse. Det är vi ju inte precis bortskämda med!! Har läst i olika tidningar nu i flera veckor att "i helgen kommer värmen tillbaka".. jaha, vilken helg då? Flera helger har gått utan vare sej sol eller värme. Jag är så trött på att bo i Sverige just nu..

Helgen har inga speciella planer. Vi ska gå på musikalen "Grease" ikväll och innan det så tänkte vi lyxa till det med att äta ute på restaurang *me like*

Jobba va det ja :)

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hej

När mörkret faller och denna skit vinter och kyla kommer , gör som jag gjorde ikväll .. Ett glas vitt, Singing Bee, och vips var jag tillbaks till -80 talet . Njöt av alla minnen som ploppade upp !!


Krqm