tisdag 23 september 2008

Letar o letar o letar o letar

Sitter här och letar efter någon dans som jag kan lära ut i morgon.*suck*

Men det är inte lätt.. danserna som dansas runt om här tilltalar mej inte ett dugg! Jag tycker musiken till dom flesta är helmysko. Visst, ibland kan man "vänja" sej vid musiken när man dansar och till och med tycka att låten är bra.. men jag har lyssnat o kollat på ett 30- tal olika nu.. men näää, ingenting fastnar. Sen vet man ju vad det blir för reaktioner på golvet om man tar en viss dans, så det gäller att försöka hålla sej inom vissa ramar.

Det är tur att vi kör varannan vecka nu för tiden! Tänk, förr satt jag så här VARJE vecka och letade olika danser.. fattar inte hur jag orkade.

Nä, nu har jag ju inte tid med det här.. måste ju D A N S A

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hallå ?? Jag som trodde det var kul att dansa !! Det där du håller på med verkar ju bara jobbigt ?:-)

Lägg dig på soffan med en bok istället !!

Kram

Pernilla sa...

Jo, men det är roligt oxå! Men när man är instruktör så måste man ju hela tiden ligga steget före och det är det som är jobbigt.

Sen har jag ju fullt upp med mina små hundar nu för tiden :)

Kram