söndag 1 mars 2009

Bio

Åh nej, redan söndag igen. Varför går helgen så fort???

Igår kväll såg jag o T bion "Män som hatar kvinnor". Helt otroligt bra film!! Det blev lite panik för vi kollade vilka filmer som gick hemma när kl var 17.40.. och filmen började kl 18.00!! Det fanns 2 platser kvar, längst fram.. så dom köpte vi och slängde in oss i bilen och körde i ilfart till Blge.


Medans vi kollade på den filmen så var E o hennes bästis M på en annan film. Dom hade köpt en STOR popcorn och STORA drickor... som dom knappt hade rört när filmen var slut, för jag antar att dom även köpt en hel del godis som dom inte visade oss :)

Har just nu en laddning med drömmar i ugnen *mums* Det är ju snart dags för ett födelsedagsbarn här i huset så jag måste baka lite så man har nåt att bjuda på. Igår blev det en lingonkaka (som tog slut i ett nafs!) och så gjorde jag limemazariner för första gången och dom har jag inte ens hunnit smaka på än :)

Nu är det dags att gå ut och tillbringa lite tid med vovvarna.

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Håller med dig !! Filmen var kanon ! Väntar otåligt på att dom 2 andra ska släppas på TV. Den här kommer också på TV men med en timme längre version.

Har du fel yrke ?? Verkar med som du skulle haft ett eget bageri ! ?

Kram

m i l l a h . s e sa...

Men guuuuuu va du bakar!
När blir det fiiiiika???!
KRAM!