onsdag 25 mars 2009

nääääiiiiijjjj

Så var det dags igen då.... datorn är kaputt!!! IGEN....

Men jag har hoppet kvar om att det går att rädda mina bilder o musiken denna gång iaf. Har lämnat den en som ska fixa den och jag hoppas INTE han ringer denna gång och säger att det är hopplöst fall. Det gjorde han ju för några år sen.. då försvann ju precis allt och det var inte skoj. Jag har ju iof varit duktig på att göra backup på bilderna denna gång och jag tror jag även gjort det på musiken.

Så nu är jag datorlös i nästan en vecka... vad gör man då´rå????!! *haha*

Kan säga att jag är så här arg just nu ¤%#D## %"¤&"W#%&#%&#"#%/)%¤&"=/)&#¤#¤ när det gäller datorer.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Ja, dom är skit när det inte funkar !!! Sen för mycket teknik för att man ska fatta allt !! Hoppas den går attt rädda !!// kram