måndag 30 mars 2009

Ny vecka

Måndag igen och ny arbetsvecka. Helt otroligt vad tiden går fort!! Men nu tycker jag det ska bli lite mer vår, jag är sååå trött på snön nu. Längtar efter att kunna sitta ute i solen o fika lite.

Helgen bara sviiichade förbi som vanligt. I lördags var vi på utställning med Diddi i Ludvika. Hon kom 2:a med HP så jag var jättenöjd. Hon skötte sej väldigt bra. Det var 4 pappisar med så det var jätteskoj. Alltid roligt att träffa "likasinnade". Det enda som vi har problem med är hennes svans.. hon har en förmåga att sloka med den alldelens för ofta. Vet inte riktigt hur man ska "träna" upp svansen heller.. men jag försöker liva upp henne innan så hon tycker det är sååå skoj att ställas ut :)

Ingen dator har jag än heller. Har inte hört nåt från han ännu, så jag hoppas det går att rädda mitt innehåll.. jag håller mina tummar hårt!!!!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Grattis Grattis ! Beundrar din ork att åka på alla utställningar , men jag ska väl komma igång så småningom

// kram

Annika sa...

Grattis!! vad roligt för er med andraplatsen!
MEN vad trist att du inte har ngn dator. MÅTTE innehåller på din dator gå att rädda...
Kram!