måndag 16 mars 2009

Ny vecka

Valpträffen igår gick jättebra. Diddi hälsar mycket bättre på hundarna nu och är inte alls lika rädd. Men det märks att hon är äldre än dom andra, så hon vill inte leka med dom. Så det var våran sista träff som valp.. nu ska vi sikta mot mer vuxna saker.. som agility!

Ska bli roligt att komma igång lite med agilityn bara snön försvinner. Hoppas även att Roxie kommer att gilla det igen nu när hon är bättre i ryggen. Vi håller tummarna!! Jag håller även tummarna för att det kommer att finnas en agilitybana att träna på i Kyna framöver *blink blink Milla*;)

Jag har sån otrolig längtan till sol o värme just nu. Sitter o kollar efter resor dagligen.. hittar det ena fyndet efter det andra MEN får lov att tänka om hela tiden då vi spar pengar så vi kan åka hela familjen till Californien. Vill åka NU!!! Men det måste ju sparas massor med pengar för att man ska komma iväg hela familjen. Jag vill absolut inte att det ska bli en "snålresa" då vi inte har råd att göra saker..nä, heller sparar jag ett tag till. Men det är såååå jobbigt just nu!! Helst skulle jag ju vilja ta hela mitt pick o pack o flytta till ett annat land (läs:usa).. men det är inte så lätt. Det är verkligen inte ett lätt land att bara "fly" till. Men skam den som ger sej.... tids nog så ska jag nog komma på nåt! Nån som vill skänka mej ett Green Card????? *haha*

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Självklart blir det en agilitybana!
Och förhoppningsvis blir det lite rallylydnad oxå ;)

KRAM!

Annika sa...

Är du med i Green Card lotteriet? jag känner två svenskar som kom till USA genom att ha vunnit green card.
Kan vara ngt att tänka på, kanske?
Och du har rätt, snbålresor är aldrig roliga. man vill ju kunna spendera när man är på plats.
Kram!!!