onsdag 4 mars 2009

Mitt i veckan

Då var det onsdag igen då. Sportlovet är slut så då innebär det att det är dans idag igen.. har inte tagit ett danssteg på 14 dagar och det är ju inte så bra. Men det är Lena som har dansen idag så jag behöver inte lägga ner så mycket energi på det, som tur är.

Fick min nummerlapp i brevlådag igår till uställningen. Shit, va nervös jag blev!! Även om det bara är en liten så är det lite pirrigt.. hur ska min lilla virrpanna kunna gå fint och stå snyggt??! Men det var inte så noga hur det går, ser det som lite social träning för henne och det kan hon behöva. Såg att det var 7 st anmälda i hennes klass så det var skoj.. då har man ju lite konkurrans. Såna reslutat är ju mer värda än ett när man är ensam i klassen.

Min syster har åkt till Gran Canaria idag, så jag har fått den stora äran att ta hand om hennes Nelly en hel vecka. Hon ligger här helt slut, för i morse fick hon gå upp 5,30 och sen va vi på en halvtimmes promenad runt halv 8.. och det var hon tydligen inte vad med *haha*


E är med på jobbet idag för hon hade ont i huvudet. Hon sitter vid datorn bredvid mej och spelar denna låt hela tiden.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Lycka till på utställningen ! Har du skrivit tidigare vart ni ska ställa ut någonstans / Har jag helt missat det !!// Kram