fredag 20 mars 2009

Helg igen

Men fy vad jag är dålig på att uppdatera här! Men jag har lixom ingen lust.. det känns som om jag inte har nåt att skriva om. Det går verkigen i perioder det här med bloggandet känner jag. Men jag blir nog bättre snart, hoppas jag.

Fredag igen, såå härligt! Vädret är oxå ganska bra just nu faktist.. solen är framme lite grann så jag hoppas helgen blir fin. Vill att all snö ska smälta bort nu!



Annars har vi inga speciella planer inför helgen. Ganska skönt faktiskt att inga har några bestämda punkter. Men, helgen har en viss förmåga att svischa förbi ändå :)



Måste träna lite ringträning med Diddi i helgen för nästa helg är det dags igen. Jag tror det blir en hel del utställningar i sommar faktiskt.. jag har iaf tänkt det sen får man ju se vad som händer. Men Ludvika är planerad nästa helg och sen är det Piteå i maj.. jo, jag ska åka 80 mil (enkel resa) för en utställning.. tokigt va?!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Ha en skön och trevlig helg !! Om det blir fint imorgon ska vi på utflykt , grilla mackor i mack järnet !! Det var länge sen vi gjorde det ... 2002 flyttade vi hit från Dorotea , före det var järnet laddat !! // Kram

Michaela Larsson sa...

VI ser verkligen fram emot Piteå resan tillsammans med er!
Kan man annat än säga att man har helt fantastiska valpköpare?

*Krama om*