torsdag 26 mars 2009

Fiiiiiiin & rååååååsa

Eftersom jag inte har någon dator att pilla med nu för tiden så får jag väl pilla lite extra med min nya mobil *ler´*


En Sony ericsson C905, en rooosa...såå fiiiin!!
Den har en 8,1 megapixel kamera så nu finns det inga ursäkter att man inte hade kameran med sej *haha* Men jag har inte hunnit med att ta några provbilder än, men det kommer, jag lovar.

Igår efter dansen var jag helt slut. Gick på huvudvärkstabletter hela dagen och dansen var allt annan än lugn igår.. rena rama friskis o svettis passet var det som.. men det är skoj. Det är skönt när man känner att man rört på sej lite och danserna vi har nu för tiden är verkligen hektiska.. så Lena, en luuuugn dans nästa vecka tack! ;)

Nu är det dags att fixa lunch.. jag som tydligen blivit anställd som kock på det här stället!

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Vill oxå haaaaaaaaaaa!!!!!!
KRAM!

Annika sa...

Jösses, vilken FIN mobil!! En riktigt leksak. ROLIGT!!!
Kram!!

Anonym sa...

Fin mobil och rosa oxå =D Det är lite tomt faktiskt när man inte har någon dator. (tokigt det kan va)/Lena