söndag 30 september 2007

Hemma igen..

.. efter en jätte rolig helg. I torsdagskväll när vi kom upp satt redan några stycken i stugan med lite ost, kex o vin. Vi satt och pratade och skrattade i flera timmar. Det blev mycket USA snack eftersom vi satt och kollade på bildspelet jag gjort i ordning till dom.


Fredagen tillbringade vi i danslokalen. Det var dans mellan 10-17. Direkt när vi kom in där så dök radio dalarna på oss och ville att vi skulle vara med i radion..jag hade absolut ingen lust, så jag skickade fram B istället :)


Efter dansen åkte vi tillbaka till stugan för att äta lite. Medans vissa fixar mat så roar sej andra..eller fixar o fixar, vi åt hämtpizza *HAHA*



Kvällarna tillbringade vi inne på Högfjällshotellet..där blev det en blandning av dans, karaoke (näij! inte jag inte!!), uppträdande av Calaisa och massor med skratt :)









Nackdelen när man är borta så här en hel helg är ju att man blir helt slut! Nääääääruu.. försök inte inbilla mej att det är åldern.. det kan jag aldrig tro.. forever young, thats me!!
Jag har jättesvårt att sova borta så jag sover inte bra alls.. men va f-n, det kostar att ligga på topp!! :)

När jag kom hem satt jag en halvtimme ute och kastade en repbit till Roxie som hon sprang och hämtade hela tiden. Hon tycker det är såååå kul! Hon nästan skakar hela hon av glädje... snacka om lättroad :)



Just nu tycker jag GÅ-OCH-LÄGGA-SEJ-O-KOLLA-PÅ-TV känns vääääldigt lockande..

1 kommentar:

Annika sa...

Kul att läsa och se bilder från er helg!! Tänk att du bangade att snacka med radio Dalarna...Hi, hi!!!
Kan tro att ditt bildspel var uppskattat, och jag har precis lika svårt att sova borta som du. men, som du säger, det kostar att ligga på topp :-)