onsdag 29 oktober 2008

Fattar nada



Alltså, det här med att skaka pulver tror jag har slagit slint på mej *haha*. Idag fick jag för mej att baka matbröd! VA?! Jag brukar ju aldrig baka annat än kladdkakor och nån annan smarrig dessert. Men idag svängde jag förbi affären och köpte bl a dinkelmjöl, solrosfrön, linfrön, rågsikt, vetegroddar..mm mm

Så när jag kom hem så bakade jag morotsbröd och nu har jag 3 dinkellimpor i ugnen. Och det värsta av allt är ju: JAG FÅR JU INTE ENS SMAKA!!!

Ärligt talat så fattar jag ingenting..

Nu ska jag gå och skaka i mej den sista drinken för idag: Kakao med mint (kan för övrigt säga att idag på lunchen så kväljde den smaken mej). Sen ska jag och min syster o mamma åka in till stan och gå med hundarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!!!!
Visst kände jag att det doftade nybakat, men hade inte en tanke på din pulverdiet! Du är ju galen! Baka så mumsigt och inte få äta....

Tycker du är duktig som står ut med pulvermat =)

Kramis!