torsdag 9 oktober 2008

Färdigpackade

Hela gänget ute på promenad



Våran katt, Wilma, är så himla rolig. Ibland undrar jag om hon verkligen vet att hon är en katt! När vi är ute och går med hundarna så brukar hon väldigt ofta följa med på hela promenaden. När vi går i skogen så springer ju alla lösa och då springer hon runt och leker med Roxie o Diddi. Hon är precis som en hund *haha*



I morgon åker vi till Sundsvall. Tänkte åka direkt från jobbet så jag har tillbringat kvällen här med att packa. Tycker mest jag irrat omkring, men jag tror jag har fått med det viktigaste.

Ska i alla fall bli jättekul att åka dit och så hoppas jag verkigen att Roxie fixar det i ringen.



Jag ska inte ta med mej datorn, men kameran är nerpackad så efter helgen ska jag berätta hur vi haft det.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Ett Stort Lycka till !! Jag ska hålla tummarna för er och väntar spänt på att få se bilder från helgen när ni kommer hem!
Hälsa Michaela !
Kram