fredag 31 oktober 2008

Första snön

Jaha, så var vintern här. I morse när jag vaknade så hade det kommit jättemycket snö! OJ,jag som fortfarande har sommardäck... det kanske är dags att byta.

Usch.. jag gillar inte vintern!! Visst, om det kom massor med snö och det fick ligga kvar så ok, men nu för tiden är det ju bara isgator flera månader. Nä, tacka vet jag sommar.

En till som inte gillar vinter är Diddi *fniss* Hon tvärvände i trappen i morse när hon skulle ut. Jag bar ut henne i snön, men hon stod mest bara still. Sen sprang hon upp på trappen igen. Så när vi skulle ut i bilen och åka till jobbet så fick jag bära henne.. för hon ville INTE gå ut. Men det står nog inte på förrän hon kommer springa som en galning i snön *haha*

Appropå inlägget om råttan på mitt skrivbord.. så hoppas jag ju verkligen inte att det såg ut så här på natten!!!

Inga kommentarer: