fredag 24 oktober 2008

Sniffat bebis

Åhhhhhhhh, va härligt det är med små bebisar!!!
Igår kom vi "äntligen" iväg och hälsade på hos Fam Hedlund och fick träffa deras nytillskott Melvin. Han var helt underbar och luktade sååå gott. Och fossingarna... wow! säger jag bara!! *mmmmmmmmmmmmmmmmmm*
Tänk, att nyfödda bebisar är så små?! Inte kan då jag minnas att mina barn varit så där små *haha*. Gissa om jag pratade bebisar när vi åkte hem *fniss* E ville verkligen bli storasyster! Men, det blir inga fler barn här.. vi får nöja oss med att hälsa på andra bebisar :)

Annars har veckan gått i ett. Det har varit skjuts till träningar, dans, ridning
och en massa annat. E har oxå börjat på basket, så nu blir det ännu mer skjutsande :/ men det är roligt att dom gör något.

Ikväll är det disco som gäller. Det är R klass som anordnar det och det betyder att även föräldrar måste ställa upp och vara där. Usch, sånt gillar inte jag alls!! Det gör inte E heller.. hon var inte ett dugg imponerad över att behöva ha mamma med på disco *haha* Men det är väl bara att bita i sura äpplet och åka dit med ett leende *urk*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, jag kan oxå känna bäbisdoften ända hit. Det är verkligen gott att snosa på dom.
Bra att ni kom iväg dit.
Jag kan bara hålla med om att det är kul när barnen gör något och att det händer något, men visst kan man vara trött oxå.
Hoppas att ni får en bra helg.
Kram!!

Anonym sa...

Men skaffa ett litet syskon till E hon vill ju bli storasyster ;) haha