torsdag 2 oktober 2008

Inrutat

Usch, jag känner att jag har "bloggtorka" nu, som det så fint heter. Jag gör ju inget annat än stressar så vad ska jag skriva?!

Mitt liv är just nu inrutat i ett schema. Idag står det städning och det är bara att lyda! Hur trist det än är så måste det göras.



Men ändå så funkar det bättre när man har det så här.
Jag skickar iväg T och storhandla på torsdagar så då slipper jag det. Sen har jag helgen fri från både städning och handling och det är sååå skönt. Vi är inne på 3:e veckan nu med den nya "regeln" och det funkar jättebra. Nu slipper jag känna att jag måste städa under helgen, nu har jag tid för annat.

Men kanske skulle jag ha gjort detta schema innan jag blev helt slutkörd...

3 kommentarer:

Anonym sa...

DET tycker jag var en BRA regel!

KRAM!

Maritasblogg sa...

Alla beslut som leder till mindre stress är bra, men du ser stressad ut när du städar !! Måste du göra allt på en gång , skit i stykningen iallafall !!:-) // kram Kram

Anonym sa...

Vart gömmer du alla dom där armarna när du är på jobbet??? Herregud, du börjar se gammal ut!