söndag 5 oktober 2008

Helgen slut igen

MÄH!! Nu är det ju söndag kväll igen??!! Jag fattar ingenting..vart tog helgen vägen?

Idag har det inte blivit mycket gjort. Vaknade med en hejdundrande huvudvärk. Jooo, jag var ut en sväng igår men var faktiskt hemma igen vid 23!!! Det ni!! Så huvudvärken berodde nog inte bara på det. Hur som helst så hade jag väldigt trevligt den tiden jag var på partajet. Sååå otroligt roligt att täffa en massa gamla vänner man inte sett på 10-15år.

Va ut och gick en sväng med hundarna nu mot kvällen, fy va kallt det börjar bli. Jag var alldelens stel om händerna när jag kom hem. Ett par vantar hade ju inte varit dumt alls.

Nu är det i alla fall soffan som gäller innan jag ska flytta över till sängen.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Kan inte annat än hålla med :-) // Kram