onsdag 8 oktober 2008

Halvlek

Onsdag igen och det innebär dans. Idag är det jag som har hand om utlärningen men jag har än inte hittat något bra att lära ut. Det är ju någonting hela tiden så jag har inte tid att sitta och leta efter danser så där som man gjorde förr... men nåt ska jag väl hitta på.

Igår fick jag skrapa is på rutan för första gången. Det satt stenhårt fast!! Hur jag än skrapade så satt det kvar!! Fy f*n, det är inte min grej.. jag vill INTE ha kyla, is och mörker. Men det spelar ingen roll hur jag än bönar och ber så blir det det i alla fall :) Så det är bara att försöka gilla läget.

I helgen är det dags för utställning igen. Denna gång är det Sundsvall som gäller och det ska bli jätteskoj. Men jag vet inte om Roxie tycker att det ska bli lika skoj! Men vi får göra så gott vi kan. Det är ju alltid roligt att träffa fler hundar av samma ras.. så det ser vi fram emot.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Pernilla och hundgänget!
Ska verkligen bli roligt att träffa er ihelgen! Vi håller tummarna för Roxie på utställningen, vore jätte kul om det kunde gå lika bra som sist *skratt* Men man skall inte ha för stora förhoppningar med tanke på årets konkurrens.
Iallafall så hoppas jag att det blir en kanon helg!
Kramar Michaela och hundarna!

Annika sa...

IS, som sitter som berget..lite tidigt att skrapa i början av oktober gissar jag.
Kul med dansen, tror säkert du hittar ngt bra att lära ut.
Kram!

Maritasblogg sa...

Ha det så kul i helgen ! Jag kommer att tänka på er med sorg i hjärtat då jag hade kunnat vara med. Men det går fler tåg ! // Kram Kram till er alla Marita

Ps. reg dig på bloggportalen !!