söndag 21 december 2008

Ett år till

Idag är det ingen vanlig dag.. för det är min födelsedag....

Då var man ett år äldre då! Men känner mej inte en dag äldre än 28 *haha*

Fick frukost på sängen av min underbara familj när jag vaknade i morse. T kom insläpande på ett paket som innehöll..





... en cross trainer!! Precis vad jag önskade mej! Gud va glad jag blev. Jag fick ju lov att kliva upp och premiär prova manicken. Körde ett 50 min pass.. sen va jag helt slut :)

Resten av dagen har gått i fikats tecken. Men en sån här dag får man faktist äta massa onyttigheter... och det har jag verkligen gjort.

På trippen till Florida hade jag ju kameran med mej.. MEN jag ska villigt erkänna att jag är urusel på att ta kort. Den ligger med i handväskan varje dag.. men ändå så knäpper jag inga kort. Men här är iaf några..


När vi kom fram till Arlanda så hade dom inte öppnat incheckningen än. Vi gick runt och kollade om det fanns någon bänk vi kunde sitt på.. men ALLA var upptagna. Så vad gör man inte när man är trött


Våran hyrbil som vi gled runt i när vi var där.


Vi åkte ner till Ft.Lauderdale en dag för att shoppa och passade då oxå på att åka ut till havet. Det började mörkna lite när vi kom dit.. men det är iaf underbart att se lite hav.




Hotellet vi boddde på låg på International Drive. Inte alls långt ifrån mässan.




Underbara vägar att köra runt på, tänk vad lite sol kan göra underverk för själen.


Vi hann även med att ha lite tråkigt.. men då är det ju tur att det finns spel man kan roa sej med.


Men det är absolut värt besväret att vänta :D Världens smarrigaste frukost!! Kanske inte den nyttigaste.. men ändå..mmmmmmmm


Såna här besökte vi... en hel del. Mot slutet var vi urless på att shoppa *haha*


Daglig ranson... säger bara: Vilken otrolig tur att vi inte var borta mer än en vecka!


Jorå, vi var på mässan oxå.... och fikade. Sånt gillar vi :)


Sista kvällen var vi till Downtown Disney och gick på Planet Hollywood och åt mat.


I love Fajitas!!!! Den är verkligen supergod här


Det gör tydligen min syster oxå ;)


Sen fick vi bara lov att beställa in en brownie till dessert oxå. Även fast vi var proppmätta.. men lite sött brukar ju alltid slinka ner.

När vi skulle åka tillbaka till hotellet så gick vi förbi en affär där som sålde candy apple. Självklart fick 2 såna följa med oss hem i en påse. Vi gick och satte oss vid poolen och njööööööt av både värmen och äpplet :)

1 kommentar:

Annika sa...

GRATTIS VÄNNEN!!!
Vilken fin present du fick!! Perfekt så här när man måste bränna alla dumma kalorier. Fast, jag tycker dom du--man får äta vad man vill nu. Det är ju JUL. Tids nog är det slut på sötebrödsdagarna. DÅ sätter vi igång igen med vanlig mat och allt det andra.
KUL att se alla bilder från Florida. Det ser härligt ut!
IHOP också :-)
Grattiskramar från mig!!