tisdag 23 december 2008

Skippar julstressen..

.. i alla fall för en kväll.

Igår kväll så ville E och hennes kompis gå på bio. Så då kände jag att vi struntar i all julstress och går på bio allihopa. Men jag och T fick ju inte gå på samma bio som E och M :). Dom såg "yes man" som jag oxå hade velat se.... men vi tog "The day the earth stood still", den var helt klart sevärd den med. Det var så skönt att bara åka förbi ICA och se hur mycket folk som är där och handlar. Usch, är det nåt jag hatar så är det att trängas bland folk när man handlar... men det värsta är att idag är det min tur.

4 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas att du inte har behövt trängas ihjäl i julhetsen idag...

m i l l a h . s e sa...

Tassar in och önskar er en riktigt GOD JUL :D
KRAM!

Maritasblogg sa...

God Jul till hela din familj och en stor jul kram till dig. Jag längtar tills jag kan gå på bio igen eller bara slappa framför tv. Men jag vet att min tid kommer snart , snart...
Kram

Anonym sa...

Kikar in med massor av härliga Julkramar!!