lördag 6 december 2008

Myskväll

Satte mej precis i soffan och här tänker jag tillbringa resten av eftermiddagen och kvällen! Är helt ensam hemma, ja mina små bebisar är ju med mej förstås, så jag tänker bara mysa i soffan och kolla på film. Kan inte minnas när jag gjorde det senast...

Idag har det snöat hela dagen. Men det är mest blötsnö så det blir inte så mycket i alla fall. Nu är det bara att hoppas på att snön ligger kvar till jul.. för det vore ju mysigt med en vit jul.. det är vi ju inte bortskämnda med nu för tiden.

På förmiddagen idag så åkte vi in till Falun och kolladen när R spelade en basketmatch. Dom var jätteduktiga och vann. Sen skulle dom spela en match till, men motståndarna kom aldrig så den blev inställd.

Sen skjutsade jag E till farmor för hon ska sova där inatt. Där fick jag även mat, porterstek.. det tackar man ju inte nej till :)



Igår bakade jag lussebullar. Jag gillar ju inte russin, så det blev lussebullar med mandelmassa och pärlsocker istället.

Nu ska jag koka mej en kopp te och ta en lussebulle :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och hur mycket dinkelmjöl har du i dom bullarna? :)

Maritasblogg sa...

Jaså !! Du är nyttig jämt, denna gång såg bullarna riktigt kalorigoda ut ! Hoppas du haft en skön kväll !! / kram