söndag 28 december 2008

Nyttig dag

Idag har jag städat hela (övervåningen iaf) huset. Skoj va? Nää.. inte ett dugg, men det är skönt när det är klart. Så nu kan vi göra nåt mycket roligare resten av dagarna vi är lediga. Jag har oxå bakat grova baguetter och gjort en tomatsoppa. Jättegott va det!! Nu ska vi avnjuta en frusen hallon/choklad kaka... kanske jag ska bli kock iaf?!*haha* Nää, matlagning är bland det värsta jag vet.. men eftersom ingen annan lagar mat åt mej och jag fullkomligt hatar korv o makaroner, så får jag väl lov att försöka själv.

Nu ska jag som sagt ta mej en kopp te och avsmaka min dessert.. sen blir det soffan som gäller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahapp, så var jag här då - och lämnar en kommentar som jag lovat! ;o)
Funderar själv på att börja blogga, men vet inte riktigt hur... Kan det verkligen vara någon som tycker det skulle vara intressant?! Det är ju som en dagbok, ju. Men JAG tycker det är intressant att läsa bekantas bloggar, så kanske ändå, hmm... Kul bild på Angie och väskan!