torsdag 12 februari 2009

Duktig

Jag tycker själv att jag är ganska duktig! Jag har faktiskt i några veckor gått upp 5,30 ca 3-4 dagar i veckan och trampat på min crosstrainer i ca 25-30min innan jag gjort mej i ordning för att åka till jobbet. Är inte det bra gjort??
Vet inte hur länge det kommer att hålla i sej, men jag är glad så länge jag orkar göra det. Faktiskt så känner jag mej ju mycket piggare på dagarna och har mycket mera ork... tänk bara så mycket jag bakar nu för tiden. Nästan varje dag knådar jag ihop något bakverk, mest matbröd, men ett o annat onyttigt bakverk blir det ju oxå :)

Igår var det dans igen. Men det var inte alls många som kom! Vi va nog bara 8 st tror jag. Tydligen var det många som var sjuka. Det slutade iaf med att jag o Lena stod på scenen ensamma och dansade när det var 5 min kvar av kursen.. dom andra hade gett upp *haha* Ja, vi kunde inte annat än skratta åt eländet..

Det här är iaf mina favvisar just nu.. det växlar ju väldigt fort för oftast tröttnar man på en dans redan efter man dansat den ca 5 ggr. Man vill hela tiden lära sej nya o nya o nya.



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig;) Men när får jag träffa dej på gymet då??