lördag 14 februari 2009

Inte som planerat...

Det blev inte så mycket tid ute idag iaf. Fick trevligt besök av Sissi istället :) Vi fikade o snackade lite skit. Det var väldigt länge sedan sist så det var jätte trevligt.


Jag "slängde ihop" en jättegod hallonkaka med en kola sås över som blir att smaka ungefär som knäck *MUMS*

Hon tog med sej R hem för han ville sova över hos M inatt.

E har varit i slalombacken hela dagen i dag med bästisen M. T var och hämtade dom nyss och har precis skjutsat hem dom till M för där skulle dom sova inatt. Så kvar blev vi då.. utan barn. Hmmm.. utan barn på alla hjärtans dag, vad gör man då? Jo, man vill gärna äta ute på restaurang... men NÄÄÄÄ det är fullt överallt!! *haha* det förstod vi iof men vi hoppades ändå att det skulle finnas ett litet bord någonstans. Men det ser ut som vi får ha en mysig kväll med egen hemlagad mat ist.. men det är inte helt fel det heller.

Efter allt fika så kände jag att jag måste ut och gå en sväng i det fina vädret.






Lilla "fågelungen" Roxie klarar inte av många meter i snön. Hon fryser direkt.. så hon får man bära en hel del.. men jag tror inte hon klagar, hon tycker det är mysigt att vara i famnen. Det är nog så att både jag o Roxie skulle nog ha bott på lite varmare breddgrader egentligen *haha*



Diddi däremot, hon fixar kylan ganska bra och fullkomligt ä l s k a r att busa i snön.




Det är inte lätt att vara så liten när det är så MYCKET snö!!!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Mums vilken kaka, men var är receptet ?? // Kram