onsdag 4 februari 2009

FB

Säga vad man vill om FB, men nog är det väl roligt när man hittar vänner man inte sett på nästan 20 år.

När jag var runt 20 så kom det en tjej från Stockholm och bodde ofta hos min bror. På den tiden hade dom kennel och hon var jätte intresserad av hundarna så därför fick dom kontakt och hon var väldigt ofta här uppe. Vi var jämn gamla så vi fann varandra ganska snabbt. Vi hade några roliga år tillsammans men sen bröts det.. minns inte riktigt varför.. men jag tror att det var när hon fick barn eller nåt..

Hur som helst, jag har hittat henne på FB och nu har vi fått tillbaka våran kontakt igen och det är såååå kul! Egentligen har det väl inte varit så svårt att hitta henne i en vanlig telefonkatalog heller om jag hade velat ringa henne tidigare... men det blir ju lixom inte av. Åren går och så tänker man att det gått så lång tid att man inte kan höra av sej. Så tacka vet jag FB!! :)

Nu måste jag träna in en ny dans. Det är jag som har kursen i kväll och då är det ju en fördel om man vet vad man pratar om.

1 kommentar:

Annika sa...

Jag smyger omkring på FB över Peters konto :-)
Har inga planer på att skaffa ett eget, men jag förstår att det är kul att återknyta gamla kontakter!
kram!!