fredag 27 februari 2009

Sooool

Åh, idag skulle man ju ha varit ledig! Solen skiner från en klarblå himmel och barnen ha sportlov. Stackars barn som har föräldrar som jobbar hela tiden. Sen bor vi ju som vi gör oxå så det är inte lätt för dom att vara med kompisar eftersom dom behöver skjuts. Tur det finns datorer *not*.. men vad gör man...

I morse hade jag kunnat gått min promenad hur länge som helst. Hörde t o m småfåglarna ute, då är det snart vår! Men eftersom plikten kallar och tiden var knapp så blev min promenad inte längre än andra dagar, synd nog.

En slalomtur hade ju inte varit helt fel idag, eller ut o grilla korv på isen, eller.. ja, ni märker kanske att jag helt inte vill jobba idag *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Visst är det väl underbart att solen skiner och hoppet om våren är här! Jag var också ute på isen två svängar med hundgänget,kika in på våran blogg första svängen hade jag med kameran . Jo det stämmer att Snufflan också är ett Travisbarn hon är en helt underbar liten varelse!!! Ska bli roligt att få se mer av Diddi hon var så ung när vi sågs i Sundsvall. Ha det så gott och njut av SOLEN!!! Hälsningar Erja m flock.