lördag 7 februari 2009

Lördag fm

Som jag förstod så kunde jag ju inte sova länge i morse. Min kropp är så inställd på att gå upp kl 6.. så jag vaknar alltid den tiden. Men jag försökte ligga kvar och njuta eftersom jag hade hela sängen för mej själv, eller ja självklart delade jag den med mina prinsessor.

Men kl 8 gav jag upp! Låg bara o stirrade i taket. Jag köpte en tidning i går och där fick man med en cd skiva med träningsprogram, så jag startade den o körde ett pass. Herregud va jobbigt det va! Värsta friskis o svettis passet med både puls o styrka.. tur ingen såg mej *fniss*

Och eftersom jag var så duktig så fick jag ju lov att baka nåt så jag kan "fika igen" dom gram jag tappat under passet :)



Det blev banan/kokos/maräng muffins o pistage kakor. Ska snart ta och provsmaka lite. Men först tänkte jag ta mej en sväng ut med hundarna. Nelly är oxå här och hon tycker minsann om kaksmet hon *haha* Hon är som en magnet runt mej när jag är i köket!





2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Mums , smakar dom lika gott som dom ser ut ?
Man blir alltid lika glad varje gång man läser dina mysiga, roliga inlägg ! Sen är det härliga bilder till ! // Kram

Anonym sa...

Jag tror att jag också måste skaffa en systemkamera. Nelly ser inte ens ut som en sopråtta?! Haha, finisarna!