torsdag 5 februari 2009

Home alone

Fick precis reda på att jag nog blir alldelens ensam hemma i morgon kväll. R ska till pappa, T ska på tävling och E ska sova hos en kompis. Kvar hemma blev jag o vovvarna, men vi ska nog klara oss. Blir nog en lugn myskväll med vovvarna i soffan. Eller...?? Krogrunda? *funderar* Nä, soffan låter skönt tycker jag :)

Har varit hos Lena nu på kvällen och gjort danslista till våran danskväll på söndag. Skönt att ha den gjord. Vi va ganska snabba den här gången, vi fixade den på ca 2 tim. Vi har annars en förmåga att sitta i hur många timmar som helst för att få den där jäkla listan att kännas bra.

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hallå ! Båda allternativen lät bra !! Jag ska på After Work imorgon med mina tjejkompisar. Man behöver träffa sina vänner då och då !!/ kram

Annika sa...

SKÖNAST hemma i soffhörnan med tända ljus, tv eller bara läsa en bok...
Låter helt perfekt. Krogrunda låter jobbigt, :-).
Kram!

Anonym sa...

Håller med Marita båda allternativen var bra och det beror på vilket humör man är på.
Jag är oxå förvånad över att det gick bra med danslistan men att det brukar ta så lång tid beror på att det är så trevligt att vara med dig. HiHi/Kram