söndag 1 februari 2009

Fina bilder

Vi hade en jätte trevlig kväll igår hos Milla o Poa. *TACK*
Milla passade på att ta lite bilder på mina vovvar. Hon är ju så duktig på att knäppa kort och se resultatet






Vi hade även våran kamera med och tog egna bilder.. men dom törs jag inte visa efter detta *haha* Närå, så illa är det väl inte, men jag har inte hunnit kolla igenom om det blev några bra bilder... T har ju en förmåga att testa olika inställningar hela tiden så när jag kollade som hastigast så såg jag både ljusa o mörka bilder.. men nåt ska väl ha blivit bra hoppas jag.

För övrigt så gick det mycket bättre för Diddi den här gången att träffa hundarna. En otrolig skillnad mot förra gången, då hon satt innanför dörren i flera timmar. Så nu hoppas jag det går bra nästa vecka när jag tänkte försöka hinna åka med henne på ett valpparty igen.

4 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Jag tror era bilder blev minst lika bra, du vet att man kan trixa lite med PS =)

Tack själva för igår!
Kram!

Maritasblogg sa...

Vilka utsnygga bilder på ursnygga hundar. Du har en stor bonus i att ha en kompis som tar så snygga kort ! Jag tog på Gizmo , när en fotograf fotade under vännäs utställningarna, Kostade åtskilliga hundralappar och inte alls lika bra bilder ! / Kram

Annika sa...

Jättefina bilder!!
Vad roligt att ha en kompis som är så duktig med kameran!
Kram!

catrin sa...

vilka fina bilder....