fredag 20 februari 2009

Härliga fredag

Tänk, det blev fredag den här veckan med. Tycker veckorna går skrämmande fort faktisk. Men iof gör det inget nu får då blir det sommar fortare, och sommaren den gillar jag!!

Har precis bakat en laddning med tekakor och solroskärnsbröd. Så nu har vi bröd till helgen *me like*
Väntar nu på att kycklingen ska bli klar i ugnen oxå.. känner att jag blir klar med middagen tidigt idag, det är ju skönt.. så kan kvällen tillbringas i soffan sen. Eller nä, det gick ju inte kom jag på. Måste ju skjutsa R till träningen *suck*.. det är lite trist att han har träning på fredag kvällar, men som tur är så är det bara varannan vecka jag behöver skjutsa eftersom han är hon sin pappa oxå.

I morgon har jag inga planer alls. T åker bort i kväll och kommer hem i morgon, så jag o barnen får hitta på nåt själva. Sen på söndag är det match dags i Ockelbo.. och det lär väl ta hela dagen förstår jag.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Du är otrolig du ! Bakar jämt ! Var får du den inspiration ifrån ??Jag bakar mer sällan nu, Daniella och Hanna har tagit över det mesta !!

Soffan , där drar vi jämt, ska se "Lets Dance" .
Jonny lagar maten ikväll, det var också evigheter sen han gjorde det en fredag. Torsdagar och söndagar brukar han stå i köket. Därav har jag haft mkt tid vid datorn idag // trevlig helg !!Kram