söndag 22 februari 2009

Kollat tv

Har precis kollat på webben på avsnittet "charter hjältar" som jag inte hade tid att kolla på under veckan. Visst är det väl fiffigt att man nu för tiden kan gå in och kolla vissa program i efterhand.. det är perfekt.

Det var ett par med där som åkte till Gran Canaria för 31 gången.. Bor på samma hotell, sammar rum och to m samma bord i restaurangen. Men hallåå... är det inte lite väl trist? Ja, alla är vi olika men det paret verkade gilla det mycket och det är väl bra det. Men det är absolut ingenting för mej.
Jaha, tänker ni.. hon som bara åker till ett o samma land hela tiden.. är inte det brist på fantasi?! *haha* Jo, visst kan vissa tycka det men det finns sååå mycket att se där och jag bor INTE i samma rum om jag återkommer till samma hotell.

Ett ställe jag gärna återkommer till är Nashville. Kan egentligen inte säga vad det är som lockar i den stan. Jag har varit i städer som är såå mycket mysigare men ändå, det är nåt visst med Nashville.


På broadway ligger ju oxå den berömda baren "Tootsie".. som inte ser mycket ut för världen, men drar otroligt mycket folk och många kändisar har genom åren spelat där. Bl a har gifte sej Kid Rock o Pamela Anderson på baren där inne för några år sedan.

Inga kommentarer: