tisdag 24 februari 2009

Trött

Kl 03.50 ringde min väckarklocka i morse. Det gick ganska bra och jag var inte alls speciellt trött när jag gick upp. Men däremot nu, är jag helst slut!! Ögonen går i kors och jag vill bara att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mej. Huvudvärken är inte heller långt borta känner jag...

Jag skjutsade ner en kille från USA till Arlanda. Han har varit på en blixtvisit här hos oss. Kom i söndags morse och åkte hem idag. Resan ner gick bra så vi hann med en frukost i lugn o ro oxå där nere.

Sen blev det en sväng förbi Ikea på vägen hem. Faktiskt t o m 2 Ikeor :) Både i Uppsala och Gävle. Men allt jag handlade var en byrå och lingonsaft *haha*

T är och hämtar thaimat nu och sen blir det en tidig kväll för mej känner jag.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Du har haft en hektisk dag ! Men 2 ikeor och byrå och saft ? Dålig vinst på denna resa !!! Fanns det inget annat? // Kram