onsdag 15 augusti 2007

Böcker

Kom ju på att det är fraktfritt just nu på cdon så jag betsällde några nya pocket.

*Flickan med dom röda skorna (Maria Housden)
* Iskallt och stenhårt, mina 20 år i fängelset i Texas (Rickard Flinga)
* Äcklig, en sann historia om en mors grymhet (Constance Briscoe)

Just nu vet jag inte när jag ska ha tid för läsning, men kanske får man mer tid till hösten när det blir mörkt tidigt. Det är ju någonting hela tiden! Snart börjar ju linedancen igen oxå och då måste man hinna dansa på kvällarna oxå för att vara en duktig uppdaterad instruktör :)

Anyway.. nu är böckerna beställda och jag ska fortsätta jobba :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra! Då kan jag låna dom av dig! :D

m i l l a h . s e sa...

Här är en till som lånar sen :o)
Har oxå en hög med böcker som ska läsas - nån gång.... *haha*
Fick ju en bok på posten igår som verkar bra, du kan få låna den sen :o)

Kram kram!

Annika sa...

Hej! Kul att du tittade in på min blogg idag!
Roligt med böcker! Köpte på mig en bunt svenska böcker när jag var i Sverige över sommaren!!