torsdag 9 augusti 2007

Bordslös

Idag åkte vi till Broken Dreams och åt mat. Suuupergott!! Men man blir ju så mätt så det känns som man ska spricka.
När vi ätit klart åkte vi till Kyna och hämtade E kompis M. Hon skulle följa med oss hem och sova här. Det är ju så att M bodde i våran by förut men har precis flyttat, till E stora besvikelse (min med, jag saknar ju min Milla). Den senaste veckan har E verkligen varit ledsen över att M inte finns här längre.. jag hittade henne en kväll grinandes i hennes säng och då sa hon att hon var sååååå ledsen över att M inte bor här längre.. *det känns som om jag tappar bort min bästa vän* sa hon och var så ledsen. Lilla snuttfia!!

Så vi gjorde slag i saken och ringde och frågade om inte M ville komma hit och sova över här. Gissa om E blev glad!!!!
När vi kom dit så fick vi kaffe och muffins och så fick vi oss en vandring runt deras nya boende, verkligen jättefint!!
Vi hade oxå sån tur att vi ska få komma dit och äta mat i morgon kväll, lyxigt va??!! *Love U Milla*

När vi kom hem så tog E o M ett kvällsdopp



Min bror kom och hämtade vårat soffbord som han köpt av oss, så nu sitter jag med datorn på en pall.. inte allför skönt för ryggen, men vi ska köpa ett nytt bara vi hittar nåt någongång. Letar ett indo bord. Tänkte köpa beg på blocket men det finns ju bara så långt bort! Är det ingen i Dalarna som ska sälja ett indo bord???
Ps. Mattan är ny.. fin va? :)


2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Ni är sååååå välkomna hit på mat i morgon! Ska bli trevligt, är ju på tok för sällan! Kanske blir oftare nu när vi inte bor grannar *haha*
Pussa på min skrotfia så ses vi i morgon! Kraaaaaaam!

Anonym sa...

Snygg matta! Den hade ni inte där tidigare idag va? Eller missade jag den? Gud vad ni ser till att förse er med mat överallt... Hamburgare, broken dreams, middagar... ;)