onsdag 29 augusti 2007

Iskallt!!!

.. var det ute idag! Herregud, det är ju fortfarande augusti och så kallt! Jag gillar INTE kyla och vinter! Nä.. en resa till värmen skulle inte sitta helt fel just nu.. men det är ju ett problem förstås, pengar!

Roxie var iaf jätte duktig i går på agilityn. Hon visade inte några som helst tendenser till att inte vilja hoppa, så det var nog säkert överanstängning förra veckan. I går tränade vi på den "sladdriga" tunneln. Hon tyckte det var lite otäckt, men stod dom och höll i på andra sidan så hon såg lite ljus så var det inga problem.

Jaha.. nu är det bara att kavla upp ärmarna och ta tag i en ny arbetsdag :)

1 kommentar:

Annika sa...

SÅ! Nu har jag bokmärkt dig så att jag lätt hittar till din sida igen!!
Inte så kul med kylan, nej jag förstår. men jag är bara lite, lite, lite avis...
Förresten, kul att läsa om kryssningen i inlägget nedan :-)