måndag 13 augusti 2007

Ridskola

Äntligen sa E i morse!! I dag började hennes ridläger. Hon ska vara där hela veckan på dagarna. Skjutsade dit henne vid 10 och jag blev kvar en timme för att hjälpa henne med hästen. Men sen fick jag lov att åka och jobba och man funderar ju lite om hon verkligen fixar detta med hästen utan mamma *rodnar*?!!
Hämtade henne igen vid halv 4 och det var inga som helst problem, hon hade haft jätteskoj. Hon har ju en tjej från hennes ridgrupp som oxå är med på lägret och dom hade jättekul!

Sitter här och kämpar med mina ögonlock.. är så himla trött!! Kunde inte somna igår och har inte sovit många timmar i natt och nu ska jag åka till Arlanda. Ska hämta Eddie som landar 21.30.. så just nu tycker jag väldans synd om mej själv som ska åka ner dit!! Dit går väl an.. men hemresan är ju inte så skoj.. och familjen är väl jättetrötta, dom har rest ifrån Indonesien.

Nu tar jag en kopp kaffe sen drar jag!! (haha.. kanske råkar jag hoppa på ett flyg till USA, vem vet!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas resan till arlanda går bra och att dom inte är försenade eller nåt nu då...

m i l l a h . s e sa...

Oj, det lät väldans jobbigt... Inte så avis på dig just nu....

Skoj för E på lägret! KRAMAR!!!!