måndag 27 augusti 2007

Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma. Jobbat som vanligt sen åkte jag förbi citygross och handlade innan jag åkte hem. Har gjort en ananaspaj och sitter just nu i soffan och frossar!!

Mötet vi hade i helgen gick jättebra. Vi fick gå ombord vid 16 och båten åkte kl 18. Hade möte i konferenslokalen till kl 20.30.. så det blev ett möte i ca 4 tim. Ja, en och annan drink följde oxå med in i lokalen :)

Maten var helt suverän. Jag åt upp förrätt, varmrätt och dessert.. inte en smula var kvar på någon av tallrikarna jag hade framför mej! Ni som känner mej vet ju att jag är absolut inte stor i maten :) men jäklar va hungrig jag var...

Ja, sen kan ni ju tänka hur jag mådde sen då.. jag kände mej som en ballong!! På dansgolvet blev jag som en gummiboll *som en boll kommer jag tillbaks till dej.. tralla la.. som en boll.. studs.. studs..* HAHA!! Som tur var blev det lite bättre efter ett tag.
Vi hade jättetrevligt hela kvällen. Till och med "gamlingarna" igänget var med upp och dansade disco! Skoj tycker jag.
Men vid 3 då orkade inte jag mer.. min rumskamrat kom in "rumlandes" vid 4 och några andra la sej inte förrän 6!! Men det är ju så.. är katten borta dansar råttorna på bordet.

Träffade förresten en kompis till min bror på båten, Göran. Han har bott i Aspeboda förut men nu bor han i Malung. Har inte sett han på typ 10 år..så det var kul. Undrar om mamma oxå tyckte det.. *haha* Han var lite "rund under fötterna" på bussen hem så han satt och pratade gamla minnen med mamma :)

Idag har jag bestämt mej för att ta linedance kursen varannan gång. Förra terminen så var det ju L som gjorde alla utlärningar och jag mest bara var där. Men nu känner jag att ha utlärning varannan vecka kan vara ganska kul.. det är ju trots allt roligt att lära ut danser tycker jag. Jag känner att om jag bara sitter med varje gång så kommer jag nog snart att lägga av.. och det vill jag ju inte göra. Har ju dansat sen 1999 så det känns som det är en del av mitt liv, vare sej jag vill eller inte :)

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Det låter toppen att du kör lite utlärningar igen!!!!!

Skoj att ni hade skojsigt!
KRAMAR!