torsdag 2 augusti 2007

Hmm..

.. vad ska man skriva om när man inte gjort nåt då *skratt*
Skämt o sido, jag har ju börjat jobba igen och då hinner man ju inte så mycket annat.

Efter jobbet så gick jag ut på promenad med Roxie, vi gick och myste i skogen en stund och åt blåbär. Senare åkte jag med min syster och mamma en sväng till Kupolen och shoppade lite. Hittade äntligen ett par jeans!! Fick presentkort när jag fyllde i december men har inte hittat några som jag gillat förrän nu. Det blev ett par "Replay" jeans.

E är hos farmor sen igår. Egentligen skulle hon komma hem idag men ville stanna kvar en natt till. R har åkt till sin pappa, så det är väldigt tomt här hemma.

I morgon ska jag nog åka på countryfestivalen i Furuvik och kolla lite. Förra året bodde jag ju kvar hela helgen där men i år känner jag inte alls för det, så jag åker nog bara dit över dagen i morgon. Det är en kille där "John Adam Murph" som jag är lite nyfiken på att höra.. när jag lyssnar på han på hemsidan så verkar det vara precis i min smak :)

Roxie kommer att få skoj i helgen oxå för Nelly ska bo hos oss. Såg att det är valpparty på söndag i Borlänge, kanske tar jag med hundarna dit en sväng.. vi får se.

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Å skoj med Furuvik!
Så en viss Tom på tv i morse *ryyyyyyyser*
Ha det så himlans skojsigt!!!!
Och hälsa te' OPA!
KRAMAR!

Anonym sa...

Mina fönster lär ju bli hela byns samtalsämne, och Sven kommer att få hjärtattack! Herregud...