torsdag 23 augusti 2007

Vardagarna är här igen!

Veckan är inte slut än och jag känner redan av den här stressiga vardagen!
Tycker det har varit så skönt under sommaren, men du börjar det igen. Men jag måste försöka ta det lungt och inte bli uppstressad över allt. Hade det jätte jobbigt i våras och vill inte vara med om det igen. Jag "gick nog i väggen" som det så fint heter nu för tiden :D

Igår hade vi våran sista sommardans för i år. Det var jag och L som agerade Dj denna gång. Vi hann med massor med danser för så fort den ena tog slut så startade vi den andra.. dansarna var helt slut :)
Men faktiskt så hade jag roligt.. det var länge sen jag hade så roligt när jag var på dans och det känns jättebra inför starten om 2 veckor.

Agilityn i tisdags gick sådär. Roxie ville inte hoppa alls!! Sprang jättefint genom tunnlar och fixade A-hindret utan problem.. men så fort det blev ett hopp så stannade hon. Antagligen har hon "träningsvärk" för det blev nog för mycket för henne att träna fler gånger i veckan. Hon är ju trots allt väldigt liten så man måste ta det lungt. Så nu får hon vila och så hoppas jag det går bättre nästa tisdag :)

Ikväll ska jag på Tupperware party.. meeeen vad gör man inte för lite fika ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, tupperware. Jag älskar tupperware. Hehe, då får man nog rätt bra med vuxenpoäng, tror jag :)