torsdag 30 augusti 2007

Lazy..

Idag orkade jag bara inte laga någon mat så vi åkte till Broken Dreams och åt mat :D *me like*



På eftermiddagen idag åkte jag till skolan för att träffa R nya fröken. Hon verkade faktiskt riktigt bra. Första åsynen av henne så tänkte jag *å nej*.. vet inte varför.. jag vet att man inte ska döma folk på en gång så där som jag ofta gör *skäms*. Men jag är inte sämre än att jag väldigt lätt kan ändra mej oxå..
Hur som helst så tycker jag det verkar mycket bättre nu när dom slagit ihop 4-5:an till 4-5 a och 4-5 b. Jag var väldigt skeptisk till den lösningen innan skolstarten men det blir nog bra.
R verkar trivas och det är ju huvudsaken!

Roxie är fortfarande väldigt trött och seg. Försökte ge henne lite fil men hon bara nosade och gick därifrån. Usch, jag vet inte vad jag ska göra..

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Meeeen!!!! Broken idag igen!!!???? Fast det är ju sååååå gott!!!!

Hoppas lillsnörpan kryar på sig snart! Huvudsaken är ju att hon dricker.

KRAMAR!!!

Anonym sa...

Jag vet vad du ska göra så att hon får i sig filen... Skicka dit nelly, då slukar hon det i ett nafs. Allt för att inte nelly ska få smaka! :) Hoppas hon kryar på sig. nelly verkar mycket piggare nu iaf. Hon har ätit massor idag.