måndag 6 augusti 2007

Nu så har vi varit till Torsång och ätit lite glass. Men det var inte någon god glass :( Dom hade bara sån där konstiga smaker kvar, typ melon, kiwi, polka och en massa konstigt. Sist vi var där så hade dom sån där god apelsin glass som jag bara älskar, så jag blev väldigt besviken nu. Ja, ja som om det var hela världen då egentligen.

Hur som helst, i fredags så åkte jag till Furuvik med mamma och M. Det blev även lite linedance, men golvet var ju så himla strävt så efter några danser så hade man ont i hela kroppen (det kan väl inte vara så att jag är otränad!!)



Western Satellite var där och spelade oxå. Det var länge sen jag var på en spelning med dom. Förut var jag och C stammisar på deras spelningar och dansade linedance. Men å andra sidan så har dom inte så många spelningar nu för tiden.



Det var precis som jag misstänkte, John Adam Murph var helt suverän! Han var det bästa jag hört på länge. KW såg hur "nöjd" jag såg ut så han kom och gav mej en signerad skiva med han :) Gissa om den spelades på vägen hem! *TACK KW*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att mamma hade handväskan med sig när hon dansade. Hon "stack ut" lite extra då. :D

m i l l a h . s e sa...

WOW vilket jättestooort dansgolv..... Det måste varit "bättre förr" - eller hur? KRAMAR!