fredag 17 augusti 2007

Är sommaren slut?

Men usch va blåsigt det är ute idag. Det bara flyger gula löv när man tittar ut. Jag ska ju iväg och åka båt nästa helg så då hoppas jag det lugnat ner sej.. har ju en tendens till att bli sjösjuk (även utan alkohol :D ). Känner att jag blir så deprimerad av detta. Tycker inte alls det här har varit en bra sommar, känner verkligen att en resa utomlands (läs:USA) skulle sitta helrätt nu. Vi har väl iof planer på att åka hela familjen nästa år i april-maj.. men det är ju en EVIGHET dit!!!! :D Tänk om man hade massor med pengar.... tralla la la.. va enkelt livet skulle vara då! Vill åka NU!!!

Idag är det E sista dag på ridlägret. Ska dit på eftermiddagen och kolla för dom ska ha en liten uppvisning. Hon har t o m galopperat och hoppat lite, det är modigt gjort tycker jag.

Sen tänkte jag faktiskt vi skulle försöka hinna med att åka och träna lite agility. Vi får ju låna banan på fredagar så man måste ju passa på. Men det är ju det där med tiden... som aldrig räcker till :/

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Du vet möjligen ingenstans man kan beställa extra timmar??? Känner att jag skulle behöva några just nu....
KRAM KRAM!