lördag 25 augusti 2007

Vad härligt..

.. det har varit i några dagar nu med sol och värme!! Det har verklige behövts för att må bra känner jag.

Igår efter jobbet så kom min mormor och morfar hit och fikade. Det är ju inte ofta dom är utanför dörren nu för tiden, så det var kul att dom kom och fikade lite. Dom blev ju förstås hitskjutsade av mamma för dom är alldelens för gamla och stappliga för att ta sej hit på egen hand.

Kvällen igår tillbringade jag i Skog. Vi hade en linedance uppvisning med utlärning efteråt. Det gick riktigt bra och dom som var där på fest tyckte det var jätteskoj. Men golvet var ju inte det bästa.. det var GRUS/SAND!!!! Så det dammade en hel del kan jag säga :)

Nu måste jag hoppa in i duschen... ska vara hos mamma vid 10. Vi ska ha styrelese/instruktörsmöte på Viking Line. Det blir som en liten "kick-off" för oss som lägger ner mycket tid på dansen.

Inga kommentarer: