söndag 12 augusti 2007

Städa... tralla la laaa

Här städas det för fullt! Har idag tagit mej igenom lekrummet och det är ingen "lek" kan jag säga. Vi har ett ganska stort lekrum och det var FULLT med grejer över hela golvet. Men nu är det fint igen och jag fick ihop 3 stora sopsäckar med trasiga saker!

I fredags var vi till Milla och hennes familj och fick jättegod mat *TACK*. Vi hade det jättetrevligt. Vi har inte träffats så ofta den sista tiden, men det hoppas vi det blir ändring på nu. Nackdelen är ju att dom bor längre bort från oss nu, men det finns ju skogsvägar att åka på 4-hjulingen om man vill ta sej ett glas vin.. eller två :)

I går funkade inte internet här hemma *GRRR* Snacka om irriterande!! Man kunde surfa typ 5 min sen slog det av, sen funkade det igen i 5 min och så där höll det på. Sånt blir man ju toookig på!! Jag tror man har blivit ganska "internet beroende" :/

Nu ska jag fixa lite mat, sen ska jag fortsätta städa.. Kul va? :)Som sagt, jag vet inte vad det är för fel på mej just nu eftersom jag städar och plockar varje dag (and I like it!!!!!), vilket är det märkligaste eftersom jag i vanliga fall inte alls gillar det. Guuuud va intresseklubben antecknar va??!! :)

Inga kommentarer: