tisdag 11 september 2007

The biggest "nörd" in town

Alltså, jag blir så arg!! Från första början när jag gjorde den här bloggen så har jag försökt få fram en bild på mej.. ja, ja, det kanske inte är så mycket att se :) Men jag har tänkt att det löser sej väl efter en tid, jag kommer väl på hur man gör. MEN DET GÅR BARA INTE Har inte en blekaste aning om hur jag ska göra.. och kollar jag på andras bloggar så har ju alla kort.. hur gör dom då? Är det bara jag som inte förstår?

I feel like the biggest nörd in town just nu *storgrinar*

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

I din profil laddar du upp en bild....
Klart vi vill se dig :)
KRAM!

Pernilla sa...

Milla: Ja, du får det att låta så enkelt!! :) Det är så att det är precis så jag vill att det ska vara men där det står att man kan ladda upp en bild från datorn där är det lixom en "scroll" i vägen.. så det går inte att hämta en bild från datorn!!!