söndag 16 september 2007

Slut på helgen.. igen

Söndag igen! Undrar om det finns fler söndagar på en vecka eftersom jag tycker det är söndag alldelens för ofta :)

Just nu spöregnar det utanför fönstret. Inte särskilt uppiggande. Sitter och slösurfar lite och har fastnat i det här jäkla facebook. ALLA pratar om det! På radion, i tv:n, i tidningar.. så man kan ju inte vara sämre än att prova själv. Men jag fattar inte mycket, tycker mest det verkar ganska rörigt. Men jag ska inte ge upp än.. kanska lär jag mej oxå snart :)

I går blev det väl inte så mycket gjort. Gick en promenad med hundarna.







Sen ringde E till moster och frågade om hon skulle rida. Hon höll då på att rida på banan utanför stallet, så vi slängde oss i bilen och åkte dit så hon fick rida lite.









Vi fick med oss en mycket mallig och nöjd dotter hem. Hon tycker det är jätteskoj att rida Spinx eftersom han är så stor.

1 kommentar:

Annika sa...

Facebook...Really, me not GET!!! Vad är grejjen...`??? Vad är det som gör att folk blir besatta??? Begriper det inte.
Jag är noll beroende, fast jag har ett konto.
Nej, tacka vet jag bloggar :-))

Fina bilder på bloggen idag!!