fredag 21 september 2007

Tralla la..

YES! Äntligen fredag igen :)

Vaknade även i morse med världens migrän.. har haft det i flera dagar och jag blir tokig!! Jag får så ont i ögonen och tårarna bara rinner på mej. Men jag har proppat i mej piller så just nu känner jag inte så mycket *peppar peppar*

Marit ringde och frågade om vi hade lust att hänga med på bowling ikväll.. självklart ville vi det. Så nu är 2 banor bokade kl 18.00 :)
Har inte bowlat så många gånger i mitt liv, men dom gånger jag gjort det så tycker jag det har varit jätteskoj. Men jag brukar göra nåt "hoppla" steg innan jag får iväg klotet.. som tydligen ser så roligt ut säger dom som varit med mej :/ Ja, ja.. det bjuder jag på.

Nu måste jag jobba vidare.. snart är det lunch och till efterrätt blir det annanaspaj som jag har med mej till jobbet idag *mums*

Inga kommentarer: