torsdag 13 september 2007

Man lär sej av sina misstag

Oj då!! Det här med hundutställningar är inte riktigt min grej än :)
Pratade med Milla i går och vi pratade lite om hundar och utställningar...
Milla:
- Ska du ställa ut Roxie 2 dagar i Sundsvall?
Jag:
- Hmm...ja, det vet jag inte hur det funkar, men jag tror det. Det är ju en 2-dagars utställning.
M - Ja, men har du varit in och anmält dej på båda hemsidorna?
J - VA?! BÅDA?! VADÅ?!???
M - Ja, både SKK och SDHK sidor.. det är ju 2 dagars men man måste anmäla sej på bådas hemsidor.
J - Öh.. jaha.. ok.. nja, jag har nog bara varit in på SKK sidan och anmält *rodnar, tur inte Milla ser mej genom telefon*
M - Jaha, men då är du bara anmäld en av dagarna i Sundsvall
J - *ÄR TYST*..... jaha..

Äsch, riktigt så allvarligt är det inte.. men jag har helt och hållet missat att man måste anmäla till båda dagara. Hade inte en blekaste aning om det! Men som sagt, man lär sej av sina misstag :) Men när jag tänker efter så har jag någongång hört Milla pratat om att man ska anmäla sej 2 ggr.. men jag har väl inte riktigt lagt det på minnet. Nästa gång ska jag inte vara så envis och tänka *jag kan själv* utan jag ska fråga innan!

Men jag är lika pirrig även fast det bara är en utställningsdag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du har någon som kan se efter dig och kolla så att du gör rätt. Tänk om inte M hade berättat detta, då hade det kunnat blivit pinsamt där uppe i Sundsvall... ;)

m i l l a h . s e sa...

*haha* Ja du lät liiiite snopen :)
Men du, du vet att du kan fråga!
Lycka till sen i Sundsvall, synd att vi inte ska dit!
KRAMAR!