onsdag 12 september 2007

Dans

I dag är det linedance igen, veckorna går så himla fort. Efter varje kurstillfälle så tänker man -å, va skönt en hel vecka till nästa gång. Men vips så är det onsdag igen!
Nu låter det ju som om jag inte gillar att dansa, men det gör jag. Har haft en downperiod ett tag, men känner att det är på väg uppåt igen... vilket jag är glad över :)
Det jobbiga i det hela är ju det här med instruktörsbiten.. att till varje vecka hinna lära sej en ny dans så man har nåt att lära dom på kursen. Samtidigt som det är stressande och jobbigt så är det det roligaste som finns att få stå där på scenen och lära ut danser. Det är svårt att förklara.. men den här terminen har vi bestämt att jag och Lena ska ta utlärningen varannan vecka, vilket känns jättebra.

Men idag har vi laddat med 2 danser, bara så ni vet!! :)

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

*gulp*
Du, om jag bjuder på fika så lär du mig FYRA danser ;)
Så irriterande att komma efter.... Jag som var superladdad idag!
Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv och mår illa..... Men, men... Tur det finns YouTube så man kan tjuvkika lite där :)

Det är JÄTTEBRA att du lär ut danser igen tycker jag *hurra*

Kramis kramis!

Unknown sa...

Hejhej.. Här kommer ett tips från en "tjuvläsare" hihi.

När du är inloggad så väljer du mall å då får du upp en sida där det ser ut som ett blad i bloggen med olika små avdelningar med streckade linjer runt. På ena sidan där står det bild. Den klickar du på. Då ska du få upp en mindre ruta och i den kan du välja en bild du vill ha. välj även att förminska den så den passar in å sen ladda upp (eller vad det nu stod) Jag vet att när jag gjorde det första gången var det jätte krångligt å min bild blev inte uppladdad som den skulle så jag fick försöka flera gånger. Hoppas du fått nån hjälp i varje fall?!!

Kram Marit (Johansson fd bybo hihi)

Pernilla sa...

Milla: Självklart ska jag lära dej danserna! En fika säger man ju inte nej till :)

"Tjuvläsaren" Marit: Hej! Kul att du är här inne och hälsar på! TACK för tipset, jag ska prova igen och se om det går bättre.. jag har lagt det åt sidan nu för jag känner att man kan bli TOKIG när man håller på med datorer!! :D

PS. Jag ska "tjuvläsa" din blogg oxå då *HAHA*