fredag 21 september 2007

Bowling

Superfredag!! Ja, det har jag i alla fall haft!

Vi har bowlat och det var sååå himla kul. Varför gör man inte det oftare?!
Det är en perfekt familjesysselsättning.. alla kan ju vara med.
I Borlänge där vi var har dom ju så att när barnen spelar så åker "staketen" upp på sidorna. Det är jättebra för barnen tycker det är jättekul om inte klotet hela tiden ska åka ner i rännan. Kan ju säga att jag önskade måååånga gånger att jag oxå fick ha det där "staketet" HAHA!!






Öh.. ja, alla har vi olika stilar...men det bjuder vi på :)



Mindre skoj är det ju dom där hemska skorna man måste ha på sej. Nu hade vi tur för det fanns en hel del skor att välja på när vi kom. Det har ju hänt att man fått "överta" ett par redan insvettade skor.. å det tycker jag är lite äckligt :/



Sen frågade vi oss.. När blir man gammal egentligen? När slutar man med att göra såna där barnsliga saker? När slutar man leka? Ja, vi kände att vi inte visste svaret på det.. så vi tog oss en varsin åktur :)





Sen åkte vi till Mc-Donalds och köpte glass. Satt där ett tag och snacka lite skit innan vi skildes åt.

Jag är helnöjd med kvällen och känner att det var så himla roligt att umgås med M och hennes familj. Jag och M var ju superduper bästis friends i tonåren.
Nu har vi barn som går i samma klass... tänk om vi visste att det skulle bli så när vi satt i korsningen 1986?

2 kommentarer:

Morran sa...

Joru...så blev det och nu siktar vi på en helg i Kläppen.
Kram å gonatt

Anonym sa...

Haha herregud säger jag bara... men ni ser ju ut att ha haft kul i alla fall! ;)