söndag 9 september 2007

Helgen

Jaha, då är det söndag kväll igen då. Helgerna går alldelens för fort tycker jag!

I går blev det väl inte så himla mycket gjort. Vi skjutsade E till stallet för hon skulle sova över där med ett gäng tjejer. Det var hopptävling där så vi blev sittade en stund och kollade. Sen åkte jag och T till Roxnäs och gick ett varv runt udden med Roxie.
Kvällen blev jättelugn... Jag, T, Roxie och Nelly låg i soffan och kollade på tv.

I dag åkte vi till stallet vid 10 och hämtade E. Gissa om hon var trött!! Så fort vi kom hem så gick hon och la sed och hon sov säkert 3 timmar!! Det blir väl inte mycket sömn när man sover tillsammans ett helt tjejgäng.. mycket fniss kan jag tänka mej :) Men hon hade haft jätteskoj och det är ju huvudsaken.

Nu är vi precis hemkomna från svärmor där vi fått gooood mat. Det blev porterstek och potatis, det är ju bara sååå gott!
Efter maten gick jag och T en sväng med Roxie där i Domnarvet. Det är ju alltid roligt att gå på lite nya platser.. man tröttnar ganska snabbt på att gå omkring här i byn :)

Nu ska jag kolla på tv.. det ska blir nåt om varför Wal-Mart är den mest hatade affären i USA. Det vill jag ju gärna veta varför?!

Sen undrar man ju varför man ska köpa såna där mjuka fina hundbäddar när dom föredrar detta :)

2 kommentarer:

Annika sa...

Visst går helgerna alltför fort...Inte kul alls.

Men snart är det fredag igen, hurra!

Wal-mart är hatade därför att dom har så taskiga avtal för sina anställda, behandlar dem som skit. Jag försöker att undvika Wal-mart om jag kan...

Pernilla sa...

Annika: Ja jag såg på tv:n att det var taskiga avtal. Hmm, jag som gillar den affären!! Det finns ju massor att köpa där. Såna här bra-att-ha-grejer typ shampoo. Förut handlade jag alltid sånt på K-mart men tycker ju att Wal-Mart är bättre.. men nu vete 17 var jag ska handla nästa gång :/